sobota, 6 października 2012

For Marzena / Dla Dzienki



The first person to receive a little something from “The Rag Family “ is Marzena. Truth is told it is by accident, because her birthday just came first in the calendar. So here it is! The famous secret project finally pulled out into the light.

Pierwszą osobą, która otrzyma coś z serii “Paprośnicza Rodzinka”, jest Marzena. Prawdę powiedziawszy to trochę przypadek, ponieważ jej urodziny akurat trafiły się jako pierwsza okazja. Tak więc, oto jest! Słynny sekretny projekt.

The Depressed Alien Kindle Case – a custom made felt Kindle case with my original “Tom” motif. 100 % handmade and hand-sewn.

Przygnębiony Kosmita Pokrowiec na Kindle’a – ręcznie robione filcowe etui na Kindle’a z “Tomkiem” motywem mojego autorstwa. 100% ręczna robota i ręczne szycie.





This is one of the first things I’ve made in felt. (There was a couple of prototypes, but I will never ever show them to anyone! ;-P) And I’ve learned two things from it:
1. I really enjoy working with felt. :-)
2. I really need to learn how to sew on a sewing machine. ;-)

To jedna z pierwszych rzeczy, jakie zrobiłam z filcu. (Było kilka prototypów, ale one nigdy nie ujrzą światła dziennego! ;-P) Nauczyłam się przy tym kilku rzeczy:
1. Praca z filcem sprawia mi ogromną frajdę.
2. Muszę się jak najszybciej nauczyć szyć na maszynie. ;-)
3. Filc z Empiku jest do bani.

It took like a century to stich up this little guy by hand. But it was worth it! Although there are some imperfections I think they give this item the unique feel a handmade gift should have.

Pozszywanie tego koleżki ręcznie zajęło mi mniej więcej sto lat. Ale było warto! Pomimo pewnych niedociągnięć, myślę, że udało mi się osiągnąć wrażenie niepowtarzalności, jakie ręcznie robiony prezent mieć powinien.

So, Marzena, happy birthday! Hope you’ll like it and use it. :-)

Dzienka, wszystkiego najlepszego z okazji urodzin! Mam nadzieję, że prezent Ci się spodoba i że będziesz go używać. :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz