środa, 28 listopada 2012

Plan



When you post on your blog every day, or almost every day (like me) it is hard sometimes to keep track of everything. So I figured some time ago, that I need a blog-planner. :-) I started to plan my posts with this planner. It is a great one and a lovely design, but for people like me (not so much into social media) it is a little too much. I don't have a FB page or a Twitter. Recently I've even removed my G+ site because I kind of felt paranoid about keeping my privacy. So I'm actually making my own blog-planner. :-) It's a lot of work and fun and a wonderful way to motivate myself for learning Inkscape. ;-P Always wanted to do that. ;-P


{ www.homeschoolcreations.net }

Kiedy publikujesz na swoim blogu codziennie, lub prawie codziennie (jak ja), czasami jest trudno nadążyć ze wszystkim i wszystko ogarnąć. W końcu, jakiś czas temu, doszłam do wniosku, że potrzebuję blog-planera. :-) Zaczęłam planować moje posty z pomocą tego planera. Jest świetny, a przy okazji piękny wizualnie (mój niespełniony wewnętrzny grafik jest usatysfakcjonowany), ale dla kogoś takiego jak ja, kogo nie kręcą strony społecznościowe, jest trochę zbyt skomplikowany. Ja np. nie mam stronki na FB ani na Twitterze. Ostanio usunęłam nawet moją stronę G+, ponieważ doprowadzała mnie do zachowań paranoicznych na tle mojej prywatności. Zaczęłam więc robić powoli własny blog-planer. :-) Jest przy tym dużo pracy i zabawy. No i to świetny sposób, żeby się wreszcie zmotywować do nauki Inkscape'a. ;-P Zawsze się chciałam go nauczyć. ;-P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz