piątek, 16 listopada 2012

Do they treat this? / Czy to się leczy?




I’m obsessed with knitting lately. Wherever I see a knitted object, I want to make it this instant. Do you think it can be treated? ;-) I’m currently stuck on an Aran sweater. Yes… Fashion caught up with me finally. ;-) There are only three problems with making an Aran sweater:
     1.       no time (have to make a dress for my niece and two cowls in less than three weeks…)
     2.       no money (bought Drops Alpaca lately, Opus Polo and Cheval Blanc Bamboulene – I’m broke ;-)
    3.      no skills (I’ve made cables only once or twice in my life, although they turned up pretty, I’m a little scared of them.)
LOL
And so, I’m obsessed with this 80’ look. This is rather paradoxical because I hate the 80’. (I blame Moneypenny from “Skyfall”)

LOL #2.
:-D Just imagine this Aran-inspired sweater over that silk blouse and orange skirt. I’ve even purchased an orange skirt! ;-) God, I’m talking nonsense today!



Ostatnio mam obsesję na punkcie sztrykowania. Gdziekolwiek zobaczę jakąś dzianinę, która mi się podoba, chcę od razu taką sobie zrobić. Myślicie, że to się da leczyć? ;-) Obecnie jestem zafiksowana punkcie Aranowego swetra. Tak… Moda w końcu mnie dogoniła. ;-) Ze zrobieniem Aranowego swetra są „tylko” trzy problemy:
     1.       brak czasu (muszę zrobić sukienkę dla Lilki i dwa kominy w trzy tygodnie…)
     2.       brak pieniędzy (ostatnio kupiłam Alpakę Dropsa, Opus Polo i Bamboulene Cheval Blanc – jestem spłukana ;-)
    3.    brak umiejętności (raz czy dwa razy robiłam już warkocze i choć wyszły naprawdę ładnie, to jednak trochę się ich boję)
LOL
I tak, mam obsesję na punkcie stylu lat 80’. Co jest raczej paradoksalne, ponieważ nie cierpię lat 80’. (Winię za to styl Moneypenny w „Skyfall”.)

LOL nr 2
:-D Tylko wyobraźcie sobie ten inspirowany wzorami Aranowymi, oversizowy sweter założony na jedwabną bluzkę do pomarańczowej spódnicy! Nawet kupiłam sobie już pomarańczową spódnicę! ;-) Jezus, ależ ja dzisiaj bredzę!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz