sobota, 20 kwietnia 2013

Crumble / Gorące okruszki



I’ve been studying for the last couple of hours and my brain just “said” to me – that does it, I want sugar! So what a healthy eating person – like I try to be – would do? Make crumble! It didn’t took much time because I used frozen fruit. I wrote the post when it sat in the oven to save time. The sun is beautiful today so the pictures are vivid. Now I’m going to eat my crumble, and you go make some for yourself. :-) And then I’m going back to my books and tests.

Uczyłam się od paru godzin I w końcu mój mózg powiedział – dosyć, żądam cukru! Więc co robi osoba, która zdrowo się odżywia – taka jaką próbuję być? Robi Crumble! Nie zabrało wiele czasu, bo użyłam mrożonych owoców. Posta napisałam kiedy siedziało w piekarniku, żeby zaoszczędzić czas. Słoneczko dzisiaj pięknie świeci, więc zdjęcia wyszły bardzo „żywe”. Teraz zamierzam zjeść moje „gorące okruszki” (znalazłam tą nazwę kiedyś w jednaj z moich książek kucharskich – nie uważacie jest urocza i bardzo pasuje do tego rustykalnego deseru? :-), a Wy śmigajcie do kuchni zrobić własne. :-) A potem wracam do książek i testów.






Crumble for One / Gorące okruszki dla jednej osoby
For 500ml baking pan / na foremkę o pojemności 500ml

1 cup fruits / szklanka ulubionych owoców (ja miałam miks)
2 table spoons of oats / 2 łyżki płątków owsianych
1 table spoon of whole-wheat flour / 1 łyżka mąki razowej
1 tablespoon of bran / 1 łyżka otrębów
1 table spoon of brown sugar (or half a teaspoon of stevia) / 1 łyżka cukru trzcinowego (lub pół łyżeczki stevii)
1 tablespoon of coconut sour cream / 1 łyżka kwaśnej śmietany kokosowej
Tip of a teaspoon of baking powder / na czubku łyżeczki proszku do pieczenia

Mix the ingredients for crumble and sprinkle over the fruits. Bake in 180OC for 20-25 minutes. Enjoy! / Wymieszaj wszystkie składniki na kruszonkę I posyp nią równomiernie owoce. Piecz w 180OC 20 do 25 minut. Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz