wtorek, 9 kwietnia 2013

Beautiful on the inside / Piękne wnętrze

Bit by bit and one small step at a time my biggest dream is slowly taking shape in reality. My own café. My wheels are spinning with such speed I sometimes can’t catch up with myself. ;-) I’m petrified by the vision of failing but I’m even more petrified by the vision of not trying at all. So to keep my thoughts on the right track (the positive track), I’m inspiring myself every day by searching the web for great examples of café’s. A model to aim for.

I could easily count all of the things that stand in my way – not enough money, no place, no experience… But I choose to focus on the bright sides. I’m constantly writing down all of my ideas, so when we’ll find a place, we will be ready to kick off with just the wright profile of our café.

So today some great photographs of some even better cafes in Poland (mainly my hometown Poznan and Warsaw – the capital city). Hope you’ll like them as much as I do!



Kawałeczek po kawałeczku I małymi kroczkami moje największe marzenie zaczyna nabierać kształtów. Moja własna kawiarnia. Czasem jestem tak bardzo nakręcona w tym temacie, że sama za sobą nie mogę nadążyć. ;-) Paraliżuje mnie co prawda wizja niepowodzenia, ale chyba jeszcze bardziej wizja nie spróbowania w ogóle. Więc, żeby zająć swoje myśli odpowiednimi pozytywnymi rzeczami, codziennie przeszukuję sieć w poszukiwaniu kolejnych fajnych kawiarni, którymi mogłabym się zainspirować. Ideał, do którego chciałabym dążyć.
Z łatwością mogłabym wyliczyć wszystkie te rzeczy, które stoją mi na przeszkodzie – brak pieniędzy, brak lokalu, brak doświadczenia… Ale wolę się skupić na jasnych stronach przedsięwzięcia. Nieustannie zapisuję swoje pomysły, więc kiedy w końcu znajdzie się odpowiedni lokal, będziemy przygotowane do wdrożenia odpowiedniego typu koncepcji. ;-)
Chciałam się z Wami podzielić kilkoma zdjęciami fantastycznych kafejek z Poznania i Warszawy. Mam nadzieję, że spodobają się Wam równie bardzo co mnie!
 
Friendly Food Bistro - Poznań

Bułkę Przez Bibułkę - Warszawa

Śniadaniownia - Warszawa

PoC Nastawnia - Poznań

Cafe Bebe - Poznań

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz