sobota, 23 marca 2013

Yes / Tak



They both said „yes”. My orthopedist and my physiotherapist. I can try running again. :-) But if I’ll feel any discomfort or pain, I must stop immediately. I'm SO HAPPY! I worked so hard to hear this! :-D
Obaj się zgodzili. Mój ortopeda I fizjoterapeuta. Znowu wolno mi biegać. :-) Ale jeśli poczuję jakikolwiek dyskomfort albo ból, mam natychmiast przestać. Jestem SZCZĘŚLIWA! Bardzo ciężko pracowałam, żeby to w końcu usłyszeć! :-D




But wait (quick look outside) – no definitely these babies have to wait just a little bit longer. Ice doesn’t help in lack of coordination. And having bad coordination and a bad hip = double trouble. So I think I’ll just wait for the snow and ice to melt. And then I’ll be off to the nearest park. :-) Until then (and every time at the gym) I still have my faithful green snickers.
Ale zaraz (szybkie wyjrzenie przez okno) – nie te śliczności muszą zdecydowanie jeszcze trochę poczekać. Lód generalnie nie pomaga przy braku koordynacji. A brak koordynacji + chore biodro = podwójne kłopoty z równowagą. Więc, chyba jednak poczekam aż lód i śnieg stopnieją. A potem – kierunek najbliższy park. :-) Do tego czasu (i za każdym razem na siłowni) mam moje wierne zielone tenisówki.



P.S.
My breakfast is “running ready” – apple-raisin oatmeal, black coffee with stevia and black cherry – almond – coconut – spinach smoothie. LOVE! ^^ / Moje śniadanie jest już gotowe na bieganie – owsianka z rodzynkami I jabłkiem, czarna kawa ze stevią i smoothie wiśniowo – migdałowo – kokosowo – szpinakowy. UWIELBIAM! ^^



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz