wtorek, 12 marca 2013

Pretty in white / Pięknie w bieli



I got a raise! It doesn’t happen often and it isn’t really nothing much, but it always makes me dream a little bit more about having something of my own. My own place… Being realistic – it is impossible for me to have my own place, as I’ll never get a loan in any bank. I’m just too poor. But, maybe - just maybe, sometime something will change for the better and it will become possible? So why not dream?
I dream of an apartment in an old tenement house with bay windows and wooden floor. I know that apartments like that are not very warm during the winter and that the maintenance costs of them could be really high. I know all of those things, but still – I dream of living in one of those flats. :-)
I wish my own place had big windows and a lot of daylight. Don’t tell my mum but I don’t like lace curtains at all. ;-P
These are some pictures of what inspires me in interior décor right now. I will have a living room like that one day. It’s true, isn’t it?

Dostałam podwyżkę! Nie zdarza się to często, ani nie jest to nic wielkiego, ale takie okazje zawsze skłaniają mnie do marzeń na temat czegoś własnego. Na temat własnych 4 kątów... Realistycznie patrząc - to niemożliwe, ponieważ nigdy nie dostanę kredytu w żadnym banku. Jestem za biedna. Ale może - tylko może - kiedyś coś się zmieni na lepsze i wtedy posiadanie własnego M stanie się dla mnie możliwe? Dlaczego więc sobie trochę nie pomarzyć?
Marzę o mieszkaniu w kamienicy, z wykuszowymi oknami i drewnianą podłogą. Wiem, że takie mieszkania nie są specjalnie ciepłe zimą, a koszty ich utrzymania potrafią być naprawdę wysokie. Wiem to wszystko, ale mimo tego marzę o właśnie takim mieszkaniu. :-)
Chciałabym, żeby mój własny kąt miał duże okna, wpuszczające dużo światła dziennego. Tylko nie mówcie mojej mamie, że tak naprawdę nie lubię firan. ;-P
Parę zdjęć, które ostatnio mnie inspirują w sferze aranżacji wnętrz. Kiedyś będę miała taki salon. Nieprawdaż?






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz