sobota, 9 marca 2013

Girl stuff / Babskie sprawy

I wrote that yesterday, but I didn't have time to post it, so I'm posting it today.

Hey and hello in the Worldwide Woman Day. :-) I love being a Woman. I love the heels, dresses, bags, nail enamels and so on. :-D So todays post is for girls only (as usual really). The March Wishlist!



Napisałam to wczoraj, ale nie miałam czasu opublikować, więc publikuję dzisiaj.
Witajcie w Dzień Kobiet. :-) Kocham być kobietą. Kocham obcasy, sukienki, torebki, lakiery do paznokci i tak dalej. :-D Więc dzisiejszy post jest tylko dla dziewczyn (jak zawsze). Marcowa Lista Życzeń!



The caramel crocheted dress is hand made by Mała Gosia of Hand Made Fashion by MG blog – I LOVE it, that girl is so talented! I’m a long time fan of hers. :-) / Karmelowa sukienka jest rękodziełem autorstwa Małej Gosi z bloga Hand MadeFashion by MG – UWIELBIAM ją, ta dziewczyna jest szalenie utalentowana! Jestem jej fanką od dłuższego czasu. :-)


The navy vintage dress is from modcloth.com. This one is so me! / Granatowa retro-sukienka pochodzi ze sklepu modcloth.com. Ta sukienka to cała ja!

The crocheted lace nude dress is from one of the past collections from Pull&Bear. / Koronkowa cielista sukienka pochodzi z jednej z wcześniejszych kolekcji marki Pull&Bear.


Red lipstick is „Kate Moss for Rimmel” (I have this color – it’s hipnotic ;-) / Czerwona szminka to „Kate Moss dla Rimmel” (Mam ten kolor – jest hipnotyczny ;-)

And the lips are for decoration ;-) / A czerwone usta z diamentem są dla dekoracji ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz