niedziela, 4 marca 2012

The inter light / Wewnętrzne światło


You know those people that seem to glow with their own inter light? There was a time, when others said that about me. That time is over at least for now. I could say that I don’t know what happened to me, but the truth is that I know just perfectly well. I’m broken. Something broke down inside me. If it is beyond fixing yet I don’t know. One person tried to do something about it, but I think it’s just too soon for me to move on. It all is too fresh.
When I close my eyes I can still recall every little detail about my ex-boyfriends appearance. I can remember his scent, the warmth of his skin. I remember everything. I know I should let it go, let him go, as he wished, but I just can’t. And I know that I should try to forget, yet I want to remember. It’s complicated.
I know that there will be a time, when my inter glow will come back to me. Just hoping it’ll happen soon, because I’m in this self-destructive pattern now. I need help, yet no one can help me but myself.

 Znacie ten rodzaj ludzi, którzy wydają się świecić jakimś własnym wewnętrznym światłem? Był taki czas, kiedy inni mówili tak o mnie. Ten czas się skończył, przynajmniej na razie. Mogłabym powiedzieć, że nie wiem co mi się stało, ale prawda jest taka, że wiem doskonale. Coś się we mnie zepsuło. Czy da się to coś naprawić, tego jeszcze nie wiem. Jedna osoba próbowała coś z tym zrobić, ale wydaje mi się, że jest jeszcze za wcześnie. To wszystko jest jeszcze zbyt świeże.
Kiedy zamknę oczy nadal potrafię przywołać każdy najdrobniejszy szczegół wyglądu mojego byłego chłopaka. Pamiętam jego zapach, ciepło jego skóry. Pamiętam wszystko. Wiem, że powinnam pozwolić mu odejść, tak jak chciał, ale nie potrafię. I wiem, że powinnam spróbować zapomnieć, ale jednocześnie chcę pamiętać. To skomplikowane.
Wiem, że nadejdzie taki czas , kiedy mój wewnętrzny blask do mnie wróci. Mam tylko nadzieję, że stanie się wcześniej niż później, bo wpadła w ten autodestruktywny schemat. Potrzebuję pomocy, ale nikt nie może mi pomóc poza mną samą.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz