niedziela, 24 czerwca 2012

On Fathers Day / Dzień ojca


Yesterday was Fathers Day. My dad is the most fantastic parent in the world. I always can count on him, when I need help. And it happened that in the last half a year I needed help and support a lot. I’m almost 30 years old, and I’m kind of embarrassed that I still need his help. It’s time that I stopped counting on him… It’s time for me to start taking care of him, not the other way round. 

Wczoraj był dzień ojca. Mój tata jest najbardziej fantastycznym rodzicem na świecie. Zawsze mogę na niego liczyć, kiedy potrzebuję pomocy. A tak się stało, że przez ostatnie pół roku często potrzebowałam pomocy i wsparcia. Mam prawie 30 lat i trochę mi wstyd, że ciągle potrzebuję jego pomocy. Już czas, żebym przestała ciągle na nim polegać... Czas, żebym to ja zaczęła opiekować się nim, a nie odwrotnie.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz