sobota, 16 lutego 2013

Fresh



Tak jak obiecałam, publikuję zdjęcia koronkowego bolerka "Fresh". Nie jest to nic specjalnego ani szczególnie czasochłonnego do zrobienia. Ale uważam, że rezultat jest powalający jak na ilość pracy, którą w niego włożyłam. ;-) Zdjęcia są autorstwa mojego brata Piotra. Nic szczególnego, ale skoro nadal nie posiadm własnego aparatu, jestem wdzięczna chociaż za te. :-) Mam nadzieję, że się wam spodobają!
Jutro rano spróbuję obfotografować resztę rzeczy, które się teraz "dzieją".
Życzę wszystkim fajnego sobotniego wieczora!



 As I promised, I’m posting some photos of „Fresh” – the blue lace shrug. It isn’t anything fancy or overly time consuming. But I think the result is kind of stunning as for the amount of work put into it. ;-) The photos are by my brother Piotr. Not much, but since I don’t have a camera of my own, I’m grateful for them. :-) Hope you like it!
Tomorrow morning I’ll try to photograph the rest of stuff I’ve been knitting lately.
Have a great Saturday evening!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz