wtorek, 31 stycznia 2012

Inspiration Monday

#2

Ok, wczoraj nie byłam w pełni zdolności umysłowych (Wyjątkowo długi I cudowny weekend, który skończył się o 2 w nocy w niedzielę. Nie przywykłam do takich weekendów. Spędzonych na tańcach po świt i wypełnionych śmiechem z przyjaciółmi. ;-), więc przepraszam, że nie postowałam. Dlatego też dzisiaj, chciałam opublikować coś specjalnego.

Okay, yesterday I wasn’t at my full mental capacity (A very long, and wonderful weekend, which ended at 2 o’clock in the morning on Sunday. I’m not used to having weekends like this. Spend on dancing till dawn and filled with laughter with friends. ;-) so I apologize for not posting. Therefor today I want to post something special.

Ta bransoletka, jak na mój gust, może być unisex. Zależy to wyłącznie od koloru, którego użyjesz do jej zrobienia. Życzę więc dobrej zabawy przy wyplataniu i znacznie więcej takich weekendów.

This bracelet, as for my taste, can be unisex. It only depends on the colour you’re using. So have fun with this, and I wish to you many more weekends like this.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz