piątek, 20 stycznia 2012

Sowowy sweterek / Owly baby sweater

Ok. Najwyższy czas, żebym podzieliła się z Wami moim hobby. Jak prawdopodobnie zdajecie już sobie sprawę, lubię robić różne rzeczy. Jestem umiarkowanie „rękodzielnicza”. Dzisiaj chcę Wam trochę opowiedzieć o mojej najnowszej obsesji. Robieniu na drutach. Zajmuję się tym już prawie półtora roku. Wzięło mnie w samą porę wtedy, kiedy dowiedziałam się, że będę ciocią. Moja bratanica – Liliana – skończy roczek w przyszłym miesiącu. :-)
Rzecz, odnośnie mnie i robienia na drutach, w tym, że pełnowymiarowy, dorosły projekt to trochę za dużo na raz. Cierpię na „startitis”. Choróbsko, które sprawia, że zaczynasz mnóstwo rzeczy na raz i żadnej nie kończysz. ;-) Teraz rozumiecie, dlaczego sweterek dziecięcy jest dla mnie idealnym rozwiązaniem.
Sweter, który właśnie robię, to mój własny projekt. Wykorzystuje system procentowy wg Elizabeth Zimmermann oraz warkoczowy wzór w sowy. Powinien pasować na Lilkę przez jakiś czas, zwłaszcza, że jest malutka jak na swój wiek.
Generalnie, otaczają mnie bobasy. Albo raczej bobaski, bo to same dziewczynki. Ale to temat na zupełnie innego posta. ;-)
Życzę Wam cudownego weekendu Kochani!


Ok. It’s time to share with you some of my hobbies. As you probably realized by now, I like to do things. I’m a moderately crafty person.  Today I want to tell you about my newest obsession. Knitting. I’m a knitter for almost year and a half now. My hobby came just in time when my niece, Liliana, was born. She’s turning 1 next month. :-)
The thing with me and knitting is that a full-sized, adult project it’s just a little too much. I have “startitis”. The sickness ;-) that makes you start things and never finish. So you understand now why a baby sweater is perfect for my short-living enthusiasm.
The sweater, that I’m making at the moment is a project of mine, using the EZ’s percentage system and the owls cable pattern. It should fit Lily for some time; especially she’s a petite one as for her age.
Generally I’m surrounded by babies. Or by baby-girls, I should say. But this is a theme for a very different post. ;-)
Have a Great weekend Friends!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz