czwartek, 20 grudnia 2012

December got me / Grudzień mnie dorwał



I haven’t forgot about you it’s just December got me. I have no time for myself. I’m taking my driving lessons three, four times a week (two hours each), I’m knitting like a devil ;-) to make it for Christmas (but at this point I'm almost sure I'll fail), I’m making some minor projects for family and friends and I’m trying to keep going to the gym and swimming pool… Day is too short. Definitely! 
So please forgive me for not being here as much as I promised. I think I took just a little too much on myself this time...

Nie zapomniałam o Was, tyle tylko, że dorwał mnie grudzień. Mam jazdy, na kursie prawa jazdy, trzy lub cztery razy w tygodniu (dwie godziny każda), robię na drutach jak szalona ;-), żeby zdążyć przed Świętami (ale właściwie już wiem, że nie zdążę), robię jakieś pomniejsze projekty dla znajomych i rodziny i staram się jeszcze chodzić na basen i siłownię... Doba jest za krótka. Zdecydowanie!
Więc proszę wybaczcie, że nie bywam tutaj tak często jak obiecywałam. Tym razem po prostu wzięłam na siebie zbyt wiele.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz