wtorek, 7 lipca 2015

It's official! / Oficjalnie!



It’s official!
I’m engaged! How awesome is that?! I’m happy beyond words.
On a particularly hot weekend, when temperatures were reaching 36C (about 95F), we went with a colleague (Karolina – that’s you) on a bike trip. After wandering on and off route, swimming in a lake, lots of water and ice cream, we finally found a little camping. We didn’t plan to stop there. The plan was a lot more ambitious, but the heat took the best of us. And good. So be it. We laid down on a lake bank, started up a campfire and enjoyed each other’s company. And suddenly He said – look what I found in our tent! And He popped out the ring (on a piece of yarn! how cool is that?!).
Did I cry? Hell I did. But most of all I was speechless. And whoever knows me, knows that I’m never lost for words. ;-)
So this is it. I’m engaged to the most wonderful guy under the sun.

P.S.
I don’t know why, but these photos make me think of Superman and Lois Lane. ;-)

P.SS
Karolina - thank you for those beautiful photos!




To już potwierdzone!
Jestem zaręczona! Fajnie, c'nie?! Jestem niewysłowienie szczęśliwa.
W wyjątkowo upalny weekend, kiedy temperatura sięgała momentami 36C, wybraliśmy się wraz z koleżanką (Karolina, tak to o Tobie) na wycieczkę rowerową.  Po błądzeniu i poszukiwaniu szlaku, kąpaniu się w jeziorze, hektolitrach wody i lodach, znaleźliśmy malutki camping. Nie planowaliśmy się na nim zatrzymywać. Plan na ten weekend był znacznie bardziej ambitny. Ale upał nas pokonał. I dobrze. Nie tak będzie. Położyliśmy się na kocyku nad brzegiem jeziora, rozpaliliśmy ognisko i cieszyliśmy się swoim towarzystwem. I nagle On powiedział: zobacz co znalazłem w namiocie! I wyciągnął pierścionek (zawieszony na kawałku włóczki! fajnie, c'nie?!). 
Czy płakałam? Jasne! Ale przede wszystkim odebrało mi mowę. I jeśli ktoś mnie zna choć trochę, to wie, że nigdy nie brakuje mi słów. ;-)
Tak więc stało się! Jestem zaręczona z najwspanialszym mężczyzną pod słońcem.

P.S.
Sama nie wiem dlaczego, ale te zdjęcia mi przypominają Supermana i Lois Lane. ;-)

P.SS.
Karolina - dzięki za piękne zdjęcia!

1 komentarz:

  1. WOOOOHOOOOO! Congratulations are in order and happy engagement and all of that :)

    OdpowiedzUsuń